Utmanad


Utmanad

Har blivit utmanad av Therese (som utmanar alla sina bloggläsare)

Regler:
* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.

8 favoritprogram
1. Let´s Dance (mest för sällskapets skull)
2. Fåret Shaun
3. CSI
4. Skenet bedrar
5. My name is Earl
6. Cold Case
7. Boyd Coddington
8. Criminal Minds

8 saker jag gjorde igår
1. Åt tårta
2. Skrattade
3. Såg Lets Dance med det obligatoriska sällskapet Elin & Bea
4. Hoppade med Junior
5. Kramades med min älskling
6. Handlade
7. Tvättade
8. Skrapade lotter och vann den fantastiska summan 55kr

8 saker jag ser fram emot
1. Varje ny dag med Junior
2. Vårsolen
3. Att älsklingen ska komma hem från garaget
4. Att få se E & K´s bäbis. Kom ut nu!!
5. Få tillbaka min kropp
6.Ett glas rött och kex med mögelost (senast var 2007!!)
7. Åka Mercuryn
8. När vi får ordning på tomten

8 favoritrestauranger.
1. Ming Palace
2. Restaurang Gourme (Den i Bräcke om ni minns? Lika mycket för upplevelsen som för maten)
3. Mittis
4. Stekhuset
5. Bykrogen
6. Träporten
7. Vagabondo
8. Max

8 saker på min önskelista.
1. All lycka till min lilla Junior
2. Tomtpinnar på rätt sida om garageväggen
3. En ny altan till sommaren...
4. En städ- och tvättfri vecka
5. Kärlek, värme och omtanke
6. Nya avensisen... en combi!
7. Att jag och P lever friska och lyckliga i många, många år
8. En trave sällskapsspel

8 Personer jag utmanar
1. Bea
2. Elin
3. Jennifer
4. Janne
5. Och
6. Alla
7. Andra
8. Bloggläsare

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, kul att du läser min blogg. Jag hade helt missat 8:an i önskelistan :-)

Nu ska jag glutta lite i din blogg :-), ha en trevlig dag!

/T

2009-01-25 @ 08:52:41
URL: http://preffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0