Biff, Stek och de tre emuerna

Ja... lite kort om sista tiden då. Har ju hänt en del faktiskt! I torsdags ringde den en tjej till mig som fått mitt namn på arbetsförmedlingen, i fredags var jag dit och tittade, i måndags pratade jag med han som äger företaget, tisdag skrev vi papper och igår onsdag böjade jag min praktik, som förhoppningsvis leder till jobb. Här går det undan!  Känns lite kluvet att vara tillbaka i arbetslivet igen.. Otroligt skönt att komma ut, göra lite nytta och få vara "vuxen" en stund, men otroligt jobbigt att det blir så mycket tid utan Ville...

I tisdags var alltså min sista "lediga" dag, och på den gjorde jag och Ville en liten utflykt. Var kanonväder, solen sken och det var varmt och skönt. Vi åkte runt och kikade lite här och lite där...  Träffade bla på 2 kalvar med de inte alltför smakfulla namnen Biff och Stek, några emuer, en minigris och en massa andra djur! På kvällen hade vi riktigt mysigt framför tvn till allsång på skansen. Jag sjöng väldigt falskt till Carolas Främling medans Ville trummade på en rostfri bytta vi hittat i köket tidigare under kvällen...Lite pussar och kramar hann vi med också innan det kom fler låtar att sjunga, spela och dansa till. Otroligt bra barnprogram det där!

Jaja.. här kommer lite bilder från dagen (klicka på dem så blir de större):

                           

Kommentarer
Postat av: Svenne

Snygga bilder!!!

Leringen ?

Vi ska åka på utflykt till det där huset med lastbilen i ladan! :)

2009-07-30 @ 22:53:47
URL: http://www.tomtochode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0