Update

Nu har det återigen gått ett tag sen jag bloggade. Förmodligen ingen mening jag lovar bot och bättring heller, utan bättre att säga som det är. Jag skriver när jag har lust. Har jag ingen lust så blir det inget skrivet. Å så är det inte mer med det!

Trots att jag inte tycker det blir så mycket gjort på dagarna har det hänt en del sen sist. Solat, badat, umgåtts och haft det underbart! I fredags var jag ner på Backetjärn på beachparty. Var ju en massa extremsportare som passerade där.. De kan inte vara riktigt kloka de där!! Nu har jag inte precis koll på exakt vad de skulle göra, men som jag fattat kom de på cykel från Sundsvall via flataklocken ner till Ljunga, sen rollerblades till torpshammar, simma över Ljungan, sen skulle det springas, klättras och paddlas kanot där innan de hoppade på cykeln igen och drog iväg mot Åre. ÅRE!! Sen ska de tillbaka till Sundsvall igen.. Fy, man blir ju knäckt bara av tanken!
På lördagen gjorde jag och Anna ett besök på gatufesten. Skitskoj komma ut och roa sig på riktigt, dricka några öl och koppla av. Ville gjorde sin första övernattning hos Peter, vilket kändes lite konstigt. Första gången jag är ifrån honom så länge, men var onekligen skönt att slippa ansvaret för en stund. Söndagen låg lag mest och läste. Plöjde nästan en hel bok. Är ju en bokmal egentligen, men med en liten vilde i huset har det inte blivit mycket läst på väldigt länge. Väldigt lyxigt och skönt var det! Men det bästa på hela helgen var ändå när Ville kom hem igen, för ååååh vad jag saknat honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0