Ljungabo

Det hade jag väl aldrig kunnat tro att jag skulle bli Ljungabo, men nu blev det så! Hittade ju en lägenhet med bra planlösning och dessutom öppenspis i vardagsrummet. Känns toppen! Visst är den dyr, men kostar ändå 700 mindre än den trean jag tittade på här i fränsta, å den var mindre å inte alls lika fin. 2an i ånge var också dyrare, så känns som att jag får mycket boende för pengarna.
Fick nyckeln i morse, å har haft bärhjälp idag, så nu är vardagsrummet fullt med prylar! Gick snabbt och smidigt att flytta. Tack till er som var med!!

Kommentarer
Postat av: Svenne

Trevligt!

Vart finns det lägenheter med öppen spis? :)

2009-03-26 @ 14:04:32
URL: http://fotosvenne.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jo det är lilla Zilla det gäller, alltid svårt att måsta bestämma ödet åt ett djur, speciellt då man vet att dom är gammal och sjuk men ändå har sån extrem energi och livsglädje kvar! Det är synd man inte kan prata och få höra vad dom tycker och tänker.... Öppenspis låter trevligt, har du sån tur att din funkar åxå? eller är den lika kass som min så det bara rasar in fågelbajs och skräp?

2009-03-27 @ 10:08:55
URL: http://nonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0