Paranoid?

Vaknade för en stund sen... Flög upp för att kolla en sak, men intet spår av det. Fan, jag som kunde ha svurit på att det var nåt! Jag är nog paranoid och galen. Fantiserar och hittar på. Får hjärnspöken som jag inte själv fattar att det inte är på riktigt..
Känns ibland som om jag borde söka hjälp. Det här kan ju inte vara som det ska, men samtidigt känner jag att det nog inte är nån fara, att det har varit alldeles för mycket ett tag. På något vis måste ju hjärnan bearbeta det, så trots att jag vill glömma och gå vidare, så kommer det nog hänga med ett tag..
Har känt länge att det är nåt som är fel, men fått förklarat för mig att det inte är så, att allt är som det ska. Så jag hoppas ändå på nåt konstigt vis att det bara är jag som är paraniod och fantiserar.... Att allt det andra är lika overkligt som det här i morse, att drömmar och verklighet flyter ihop i samma dimma och att jag inte riktigt kan skilja dem åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0