Soliga dagar

Snart har det gått en vecka sen senaste ilägget igen... och jag ställer mig samma fråga som sist. Vartar tiden vägen??

Men ja, vad har hänt då? Inte mycket faktiskt... Ville har åkt på nån förkylning, med feber och elände. Han hade 40,9 i lördags, sen i söndags var det fullt bus, trots att han hade 39,4 i temp då. Het otroligt att dom små kropparna har sån ork! Själv blir jag ju helt sänkt av bara strax över 38.. På måndag morgon vsade termometern 40,2, så det blev en alvedon, lite sovmorgon, och sen iväg till Jennifer och Peter, där han fortfarande är kvar.
Jag borde väl passa på att plocka och packa nu när jag är själv här hemma, men har ingen lust. Ingen ork. Ingen energi alls... Men har väl lite att ta igen på sömnen sen i helgen. Blir ju lite sisådär med sovandet när man har en liten sjukling..
Annars är det ju den tiden på året nu när man börjar bli piggare. Ljust tidigare på mornarna, och faktiskt så man börjar hinna se lite sol efter att arbetsdagen är slut. Sååå skönt att vi går mot sommartider, med vettigare temperatur än de 30 minusgrader som jag tycker termometern varit på mest varje dag i vinter, mot solsken och med sommarglädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0