Turbulens

Sista tiden har det hänt mycket! Jag har börjat renovera i lägenheten, vilket gett mig massor av tid att bara vara med mig själv och tänka. Det var länge sedan känner jag! Men onekligen rätt nyttigt att göra det. Har hunnit sortera upp många saker i hjärnan, lägga fakta på rätt plats och helt plötsligt se saker på nya vis. Vissa saker som varit så självklara att jag inte ens funderat på dem har jag kommit fram till inte alls är så självklara. Vissa personer som jag ansett vara vänner är nu avskrivna


Sen i måndags när jag kom ut och skulle åka till dagis och jobb möts jag av det här:







Någon har backat in i min bil! Tryckt in dragkroken i dörren, så pass att den glipar 5 cm i överkant. Sjukt irriterande att man inte kan stå för det man gör också, utan smiter undan och låter MIG betala 3000kr i självrisk. Det enda som blev på den andra bilen var på dragkroken. Inte så mycket som en millimeter av själva bilen verkar ha tagit i min vad jag kan se, utan bara draget. Iofs nog det, men hade ju varit skönt med lite rättvisa. Men får väl tro på karma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0